هند دخالت كشوری خاص در حمله به خودروی سفارت رژیم صهیونیستی را رد كرد
نوشته شده توسط : devojke

به گزارش ایرنا، 'آر. كی. سینگ' ، قائم مقام وزارت كشور هند عصر سه شنبه در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره دست داشتن كشوری خاص در حمله تروریستی دیروز به خودروی سفارت رژیم صهیونیستی كه چهار زخمی بر جای گذاشت،افزود: تحقیقات درباره افرادی كه در این حادثه دست داشته اند ادامه دارد.

پی. چیدامبارام،وزیركشور هند نیز امروز در دیدار مقام های بلندپایه كشورش، ضمن مرور شرایط امنیتی گفت:تحقیقات درباره این انفجار ادامه دارد تا افرادی كه در آن دست داشته اند،به دست قانون سپرده شوند.

وی این اقدام را ناجوانمردانه خواند و افزود: گروهی برای پیگیری هویت موتورسواران حمله كننده به خودروی سفارت اسراییل مامور شده اند.

در عین حال بازرسان منتظر نتیجه گزارش آزمایشگاه دادگاه مركزی هستند تا ماهیت دقیق ماده منفجره به كار رفته در بمب شناسایی شود.

گفته می شود وزارت كشور هند به همه ایالت های این كشور توصیه كرده كه امنیت موسسات یهودی و همچنین گردشگران یهودی كه به هند می آیند را افزایش دهد.

دهلی نو همچنین از سفارتخانه های رژیم صهیونیستی ،آمریكا و كشورهای غربی خواست تدابیر امنیتی خود را افزایش دهند.

وزارت كشور از ایالت های هند خواسته اجازه پارك خودروها در نزدیكی كنسولگری ها را ندهند و محل جایگزینی برای پارك خودروها پیدا كند.

گزارش های رسیده حاكی از آن است كه حال همسر وابسته دفاعی رژیم صهیونیستی كه در این حمله تروریستی زخمی شده در شرایط ثابتی است و به گفته پزشكان، وی تحت دو عمل جراحی كبد و ستون مهره ها قرار گرفته است.

آساق ** 589**





:: برچسب‌ها: آیفون , تایلند , معماری ,
:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: